Dobrodosli pri Lidlu Slovenija

Družini prijazno podjetje

Naši ukrepi

V okviru certifikata Družini prijazno podjetje smo leta 2014 v Lidlu Slovenija sprejeli 17 ukrepov, ki našim sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja.

  • Tim za usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja: ustanovitev tima, katerega naloga je širjenje idej Družini prijaznega podjetja, spodbujanje dvosmerne komunikacije med zaposlenimi ter zbiranje pobud za nove ukrepe.
  • Komuniciranje z zaposlenimi: sodelavce obveščamo o projektu Družini prijazno podjetje in ukrepih, ki so jim v okviru projekta na voljo. 
  • Komuniciranje z zunanjo javnostjo: javnost in poslovne partnerje redno obveščamo o certifikatu Družini prijazno podjetje in sprejetih ukrepih.
  • Posredovanje informacij odsotnim sodelavcem: sodelavcem, ki so dalj časa odsotni, posredujemo interni časopis, ki jim omogoča, da ohranjajo stik s podjetjem in se seznanijo s pomembnimi spremembami. Interni časopis mesečno tako pošljemo okoli 80 sodelavcem.
  • Premični delovni čas: zaposleni v upravnem delu podjetja imajo možnost sooblikovanja svojega delovnega časa. Določeno je časovno obdobje obvezne prisotnosti na delovnem mestu, točen čas prihoda in odhoda pa je prepuščen sodelavcem.
  • Spremljanje prvošolčka na prvi šolski dan: zaposleni, ki želijo svojega prvošolčka spremljati na prvi šolski dan, lahko koristijo dodatni dan dopusta. Vsako leto to možnost koristi več kot 70 staršev..
  • Dovoljena odsotnost zaradi izrednih družinskih razlogov: v primeru določenih izrednih situacij imajo sodelavci možnost, da poleg določil kolektivne pogodbe v obdobju treh let koristijo do pet dni neplačanega dopusta.
  • Medsebojno druženje zaposlenih: za spodbujanje neformalnega druženja zaposlenih organiziramo različne rekreativne dogodke.
  • Vključitev tematike usklajevanja zasebnega in poklicnega življenja v timske sestanke: vsebine projekta Družini prijazno podjetje so redna točka na sestankih zaposlenih.
  • Ponovno vključevanje po daljši odsotnosti: sodelavcem, ki se po daljši odsotnosti vračajo na delovno mesto, ponovno vključevanje v delo olajšamo z mentorskim spremljanjem.
  • Izobraževanje s področja usklajevanja dela in družine za vodje: na področju usklajevanja dela in družine organiziramo izobraževanja za sodelavce z vodstveno vlogo.
  • Vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore: vodja in sodelavec se tudi v okviru letnega razgovora pogovorita o tematiki usklajevanja poklicnih in družinskih obveznosti.
  • Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine: med zaposlenimi redno izvajamo raziskave, s katerimi zbiramo povratne informacije o zadovoljstvu sodelavcev z ukrepi projekta Družini prijazno podjetje.
  • Družinski dan: vsako leto organiziramo družinski dan, v okviru katerega otroke naših sodelavcev seznanimo z našim delom in delovnim okoljem. Na družinski dan upravno stavbo in logistični center v Komendi tako obišče več kot 100 otrok.
  • Obdaritev novorojenca: sodelavka ali sodelavec ob naraščaju prejme ljubko presenečenje za svojega novorojenčka. Vsako leto obdarimo več kot 80 novorojenčkov.
  • Počitniške ponudbe za šoloobvezne otroke: za otroke zaposlenih vsako leto organiziramo večdnevno letovanje na slovenski obali. Letovanja se letno udeleži skoraj 200 otrok iz cele Slovenije.
  • Novoletno obdarovanje otrok: za otroke naših zaposlenih vsako leto organiziramo decembrsko prireditev, v okvire katere jih obdari Božiček. Lansko leto smo tako obdarili več kot 450 otrok naših sodelavcev.

Zavezali smo se, da bomo naše ukrepe v sklopu certifikata obdobno dopolnjevali. Tako smo že začrtanim ukrepom dodali še:

  • Kartica ugodnosti za zaposlene: Kartica ugodnosti, ki jo prejme vsak zaposleni ob zaposlitvi, omogoča ugodnosti pri več kot 50 ponudnikih po vsej Sloveniji.
  • 2. pokojninski steber: Vsem sodelavcem, ki so v podjetju zaposleni najmanj eno leto, podjetje vplačuje premijo v 2. pokojninski steber.

V letu 2017 je revizijski proces s strani Inštituta Ekvilib potrdil našo uspešno izvedbo vseh začrtanih ukrepov in nam podelil polni (modri) certifikat. Predvsem so pohvalili naše izredno koristne prakse in bogate programe za zaposlene. Glede na delovni proces in ostala podjetja v panogi smo tako po številu kot vsebini ukrepov pokazali visoko zavezanost pomenu usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja.

V primeru vprašanj smo vam na voljo na e-naslovu dpp@lidl.si.

 

O certifikatu

Certifikat Družini prijazno podjetje, ki ga v Sloveniji podeljuje inštitut Ekvilib, je razvila nemška organizacija Beruf und Familie. Prve certifikate v Sloveniji so podjetja prejela leta 2007, do leta 2017 pa se je vanj vključilo že več kot 250 podjetij. Namen certifikata je usmerjati organizacije pri iskanju in razvoju praks, ki zaposlenim omogočajo lažje usklajevanje poklicnih in zasebnih obveznosti. Več o certifikatu si lahko preberete na www.certifikatdpp.si.