Preprosto več za vas.
Prosta mesta Prijava Zaznamek

Korporativno komuniciranje

KK_zastavica

"Naša primarna naloga je skrb za ugled in prepoznavnost podjetja na slovenskem trgu."

Področje korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija pokriva zelo širok spekter komunikacije z javnostmi in projekte družbene odgovornosti. Naša primarna naloga je skrb za ugled in prepoznavnost podjetja na slovenskem trgu. Smo pravi sogovornik tudi za druge oddelke v Lidlu Slovenija, ki želijo aktivno vključiti ali nagovoriti naše sodelavke in sodelavce, bodisi skozi obstoječe interne komunikacijske kanale, bodisi z organizacijo internega dogodka.

KK_dogodki
KK_roza oktober

Komunikacijske aktivnosti

Naša ekipa je zadolžena za pripravo različnih strateških in izvedbenih komunikacijskih aktivnosti, med drugim za povezovanje z mediji, upravljanje nekaterih eksternih, pa tudi internih komunikacijskih kanalov (intranet ter revija in mobilna aplikacija za zaposlene) in organizacijo različnih dogodkov.

Pri nas je doma družbena odgovornost

Velik del našega dela je povezanih tudi z upravljanjem družbeno odgovornih projektov podjetja, pri čemer med seboj povezujemo različna področja. Zadolženi pa smo tudi za upravljanje trajnostne strategije podjetja.

 

uprava-stena-napis

Naše delo je dinamično, skrbno in raznovrstno, naša ekipa pa temelji na močnem timskem duhu, brez katerega številni uspehi ne bi bili mogoči.

Smo prilagodljivi, razmišljujoči, proaktivni in sposobni hitrega preklapljanja med opravili, delovni vsakdan pa si radi začinimo s smislom za humor.

Zakaj k Lidlu Slovenija?

Uspešni_Slika
Skrbni_slika
Pošteni_slika
Prizemljenost
Povezani_slika

Uspešnost

Rastemo skupaj in presegamo sami sebe.

Uspešnost je v jedru vsega, kar počnemo. Navdaja nas s ponosom in nam utira pot za rast na osebni ravni ter kot ekipi in podjetju. Postavljamo si ambiciozne, a realistične cilje, ki jih zavzeto zasledujemo – imamo namreč velike načrte in želimo veliko doseči.

Če se srečamo z izzivi, jih spremenimo v priložnosti. Iščemo učinkovite rešitve in uporabljamo pragmatičen pristop. Tako utrjujemo svoj vodilni položaj in ustvarjamo dodano vrednost za naše kupce.

Spoštovanje

V središče vsega postavljamo ljudi.

Spoštovanje razumemo kot odprto, hvaležno in pošteno vedenje. Govorimo drug z drugim in ne drug o drugem – tako ustvarjamo kulturo,

v kateri je vsakdo cenjen. Zavzemamo se za enake možnosti, pri čemer raznolikost sprejemamo z radovednostjo in jo prepoznavamo kot prednost. Spoštljivo vedenje je temelj našega uspeha.

Zaupanje

Verjamemo drug drugemu in zaupamo drug v drugega.

Zaupanje je temelj za vse, še posebej pa za dobro sodelovanje. Zato zaupamo drug drugemu in verjamemo drug v drugega. Komuniciramo odprto in iskreno. Vsakdo se lahko zanese na nas in našo besedo, saj se držimo svojih obljub in dogovorov. Na napakah se učimo, s čimer rastemo in se razvijamo.

Prizemljenost

Razmišljamo širokopotezno, a ostajamo realni.

Prizemljenost je temelj našega uspeha in stabilnosti. Tako smo postali veliko podjetje in tako bomo rasli tudi v prihodnje, ne da bi izgubili tla pod nogami. Naše delovanje je usmerjeno k rezultatom. Poznamo svoje prednosti in pomanjkljivosti – z njimi se konstruktivno spoprijemamo. Predvsem pa drug drugega obravnavamo enakovredno in cenimo prispevek vsakega izmed nas.

 

Povezanost

Ekipa je močnejša od množice posameznikov.

Povezanost pomeni solidarnost in zvestobo. Želimo, da se vsak počuti kot del naše skupnosti, saj smo skupaj močnejši kot sami. Osredotočamo se na močne in dolgoročne odnose tako znotraj kot zunaj naše ekipe, saj vemo, da smo le skupaj uspešni.

Te zanima zaposlitev na področju korporativnega komuniciranja?

Smo veliko mednarodno podjetje s široko razširjenimi področji dela.

Preveri aktualna prosta delovna mesta