Preprosto več za vas.
Prosta mesta Prijava Zaznamek

Korporativno komuniciranje

KK_zastavica

"Naša primarna naloga je skrb za ugled in prepoznavnost podjetja na slovenskem trgu."

Področje korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija pokriva zelo širok spekter komunikacije z javnostmi in projekte družbene odgovornosti. Naša primarna naloga je skrb za ugled in prepoznavnost podjetja na slovenskem trgu. Smo pravi sogovornik tudi za druge oddelke v Lidlu Slovenija, ki želijo aktivno vključiti ali nagovoriti naše sodelavke in sodelavce, bodisi skozi obstoječe interne komunikacijske kanale, bodisi z organizacijo internega dogodka.

KK_dogodki
KK_roza oktober

Komunikacijske aktivnosti

Naša ekipa je zadolžena za pripravo različnih strateških in izvedbenih komunikacijskih aktivnosti, med drugim za povezovanje z mediji, upravljanje nekaterih eksternih, pa tudi internih komunikacijskih kanalov (intranet ter revija in mobilna aplikacija za zaposlene) in organizacijo različnih dogodkov.

Pri nas je doma družbena odgovornost

Velik del našega dela je povezanih tudi z upravljanjem družbeno odgovornih projektov podjetja, pri čemer med seboj povezujemo različna področja. Zadolženi pa smo tudi za upravljanje trajnostne strategije podjetja.

 

uprava-stena-napis

Naše delo je dinamično, skrbno in raznovrstno, naša ekipa pa temelji na močnem timskem duhu, brez katerega številni uspehi ne bi bili mogoči.

Smo prilagodljivi, razmišljujoči, proaktivni in sposobni hitrega preklapljanja med opravili, delovni vsakdan pa si radi začinimo s smislom za humor.

Zakaj k Lidlu Slovenija?

Dinamični_slika
Pošteni_slika
Povezani_slika
Skrbni_slika
Uspešni_Slika

Smo dinamični

Živimo v dinamičnem okolju, ki vsak dan prinese kaj novega. Zato spremembe sprejemamo kot del vsakdana.

Sposobnost prilagajanja trendom, okolju in družbi je vrednota, ki jo želimo živeti v vsakem trenutku.

Smo pošteni

Poštenosti se držimo v odnosih s sodelavci, kupci in poslovnimi partnerji.

Verjamemo v iskrenost, spoštovanje in enaka pravila za vse.

Smo povezani

Držimo skupaj in vemo, da se lahko zanesemo drug na drugega.

Družijo nas tudi dobrodelnost, športne aktivnosti in drugi zabavni dogodki, s katerimi krepimo dobre odnose in sodelovanje.

Smo skrbni

Mar nam je – za naše sodelavce, kupce, širšo družbo in okolje. Prijaznost je naše osnovno vodilo v odnosu do kupcev, katerim želimo zagotavljati prijeten nakup.

Skrbnost nam je pomembna tudi v odnosu do družbe, zato aktivno prispevamo in ustvarjamo boljši svet.

Smo uspešni

Verjamemo, da uspeh ni nikoli naključje. Pride takrat, ko se zavemo, da so vse ovire samo izzivi. Ti nam omogočajo, da vseskozi rastemo in se razvijamo.

Te zanima zaposlitev na področju korporativnega komuniciranja?

Smo veliko mednarodno podjetje s široko razširjenimi področji dela.

Preveri aktualna prosta delovna mesta