Preprosto več za vas.
Prosta mesta Prijava Zaznamek

Infofon

uprava-sejnasoba-sestanek

"Smo stičišče za vsa vprašanja naših kupcev."

Oddelek infofon je služba za pomoč kupcem. Na nas se kupci lahko obrnejo preko telefona, e-maila ali družbenega omrežja Facebook. Naše poslanstvo je zagotoviti kvalitetno, korektno, hitro in kupcu prijazno obravnavo njegovega primera. V praksi to pomeni, da večino vprašanj odgovorimo takoj, vsaka stranka pa je obravnavana na enak način.

uprava-hodnik-dvojina

Za naravo našega dela je pomembna umirjenost, spoštljivost in hkrati odločnost.

Skrb za druge je na visoki ravni. Ves čas namreč stremimo k temu, da smo za stranko kompetenten sogovornik za vsa vprašanja, pomoč in uveljavljanje garancij.

Zakaj k Lidlu Slovenija?

Dinamični_slika
Pošteni_slika
Povezani_slika
Skrbni_slika
Uspešni_Slika

Smo dinamični

Živimo v dinamičnem okolju, ki vsak dan prinese kaj novega. Zato spremembe sprejemamo kot del vsakdana.

Sposobnost prilagajanja trendom, okolju in družbi je vrednota, ki jo želimo živeti v vsakem trenutku.

Smo pošteni

Poštenosti se držimo v odnosih s sodelavci, kupci in poslovnimi partnerji.

Verjamemo v iskrenost, spoštovanje in enaka pravila za vse.

Smo povezani

Držimo skupaj in vemo, da se lahko zanesemo drug na drugega.

Družijo nas tudi dobrodelnost, športne aktivnosti in drugi zabavni dogodki, s katerimi krepimo dobre odnose in sodelovanje.

Smo skrbni

Mar nam je – za naše sodelavce, kupce, širšo družbo in okolje. Prijaznost je naše osnovno vodilo v odnosu do kupcev, katerim želimo zagotavljati prijeten nakup.

Skrbnost nam je pomembna tudi v odnosu do družbe, zato aktivno prispevamo in ustvarjamo boljši svet.

Smo uspešni

Verjamemo, da uspeh ni nikoli naključje. Pride takrat, ko se zavemo, da so vse ovire samo izzivi. Ti nam omogočajo, da vseskozi rastemo in se razvijamo.

Te zanima delo v oddelku infofona?

Smo veliko mednarodno podjetje s široko razširjenimi področji dela.

Preveri aktualna prosta delovna mesta