Preprosto več za vas.
Prosta mesta Prijava Zaznamek

Blagovno načrtovanje

arjavas-skladisce-zunanjost

»Vsi za enega, eden za vse.«

V oddelku blagovnega načrtovanja skrbimo za optimalno zalogo in razpoložljivost izdelkov v naših trgovinah. Izdelke spremljamo skozi njihov celoten cikel – od vhoda v skladišče do izhoda na police v vseh trgovinah in njihovo prodajo.

skladišče-otvoritev6

 

Za delo v blagovnem načrtovanju so ključni pogum, komunikacija, pripravljenost na učenje in odprtost za timsko delo. Dnevno sprejemamo velike odločitve, zato smo odprti za mnenja in nasvete drug drugega.

Vodilo, ki ga živimo, je: »Vsi za enega, eden za vse.«

Zakaj k Lidlu Slovenija?

Dinamični_slika
Pošteni_slika
Povezani_slika
Skrbni_slika
Uspešni_Slika

Smo dinamični

Živimo v dinamičnem okolju, ki vsak dan prinese kaj novega. Zato spremembe sprejemamo kot del vsakdana.

Sposobnost prilagajanja trendom, okolju in družbi je vrednota, ki jo želimo živeti v vsakem trenutku.

Smo pošteni

Poštenosti se držimo v odnosih s sodelavci, kupci in poslovnimi partnerji.

Verjamemo v iskrenost, spoštovanje in enaka pravila za vse.

Smo povezani

Držimo skupaj in vemo, da se lahko zanesemo drug na drugega.

Družijo nas tudi dobrodelnost, športne aktivnosti in drugi zabavni dogodki, s katerimi krepimo dobre odnose in sodelovanje.

Smo skrbni

Mar nam je – za naše sodelavce, kupce, širšo družbo in okolje. Prijaznost je naše osnovno vodilo v odnosu do kupcev, katerim želimo zagotavljati prijeten nakup.

Skrbnost nam je pomembna tudi v odnosu do družbe, zato aktivno prispevamo in ustvarjamo boljši svet.

Smo uspešni

Verjamemo, da uspeh ni nikoli naključje. Pride takrat, ko se zavemo, da so vse ovire samo izzivi. Ti nam omogočajo, da vseskozi rastemo in se razvijamo.

Vas zanima delo v oddelku blagovnega načrtovanja?

Smo veliko mednarodno podjetje s široko razširjenimi področji dela.

Preverite aktualna prosta delovna mesta