Dobrodosli pri Lidlu Slovenija

Uspešnost

Svoj navdih najdemo v uspešnosti.

Z zanosom dosegamo odlične rezultate.

Pri kakovosti ne sprejemamo kompromisov.

Stremimo k učinkovitosti, zato optimiziramo svoje procese.

 

Cilj našega podjetja sta stalna rast in razvoj. Odpiramo nove trgovine in ustrezno temu se povečuje ekipa naših sodelavcev. Uvajamo nove projekte, s katerimi optimiziramo naše procese, skrbimo za dovršenost logističnih procesov, zagotavljamo visoko kakovost naših izdelkov in ugoden ter prijeten nakup. Neprestano vlagamo v usposabljanja in izobraževanje zaposlenih ter dajemo velik poudarek učenju in izboljševanju znanja.

Pri zagotavljanju svoje ponudbe se vseskozi trudimo, da kupcem ponudimo najboljše – izdelke najvišje kakovosti po ugodni ceni ter prijeten nakup. Številne organizacije prepoznavajo našo odličnost na področju zagotavljanja kakovosti izdelkov, korporativnega komuniciranja, marketinga in družbene odgovornosti. Izdelki, ki jih nudimo, nosijo zlata priznanja zakakovost in certifikate za odličnost. Smo prejemniki nagrade Marketinška odličnost 2016, ki nam pomeni priznanje, da smo s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti. V letu 2015 smo prejeli nagrado POMP za komuniciranje preko družabnih omrežij in za projekte vsebinskega marketinga. Naš projekt Lidlov mladi vinar pa je prejel nagrado za komunikacijsko odličnost PRIZMA. Tudi revija Preprosto je bila s strani mednarodnega inštituta za vsebinski marketing Content Marketing Institute, s sedežem v Clevelandu, uvrščena med finaliste za najboljšo publikacijo s področja maloprodaje.