Dobrodosli pri Lidlu Slovenija

Skrbnost

Svoj navdih najdemo v skrbnosti.

Naše odnose preveva prijaznost.

Delujemo odgovorno do družbe in do okolja.

Zadovoljstvu zaposlenih posvečamo posebno pozornost.

Negujemo dobre odnose s kupci in poslovnimi partnerji.

 

V Lidlu Slovenija odnose gradimo na temelju skrbnosti in prijaznosti, ki se odražata tudi v temeljnih načelih in strateških usmeritvah našega podjetja. Na brezplačni telefonski liniji za kupce – Infofonu in na družabnih omrežjih Lidla Slovenija, se skrbno posvečamo našim kupcem, odgovarjamo na njihova vprašanja ter sprejemamo pobude za spremembe in izboljšave. Prizadevanja za družbeno odgovorna ravnanja, zagotavljanje najboljše možne izkušnje in podpore za kupce ter zagotavljanje najvišje ravni kakovosti izdelkov in storitev je nagradila tudi švicarska certifikacijska organizacija ICERTIAS, ki nam je podelila certifikatCustomers' Friend (slo. Prijatelj kupcev).

Ker nam veliko pomeni, da se sodelavci dobro počutijo na delovnem mestu, redno izvajamo raziskave mnenja zaposlenih. Na podlagi povratnih mnenj oblikujemo predloge in ukrepe za spremembe in izboljšave delovnega okolja. Pod okriljem certifikataDružini prijazno podjetje uvajamo ukrepe, ki sodelavcem omogočajo lažje usklajevanje družinskih in poslovnih obveznosti.

Poskrbeli smo tudi za dodatno pokojninsko zavarovanje za vse svoje zaposlene, saj smo pristopili kII. pokojninskemu stebru – dodatnemu pokojninskemu zavarovanju, v okviru katerega sodelavcem vplačujemo mesečno premijo za pokojninski sklad. Zavedamo se tudi pomena zdravja in zdravega načina življenja, zato v okvirupromocije zdravja izvajamo širok nabor aktivnosti, ki prispevajo k bolj zdravemu načinu življenja sodelavcev – dnevi zdravja, sadni petki, delavnice namenjene odvajanju od kajenja, srečanja ambasadorjev zdravja itd.

V Lidlu Slovenija se zavedamo, da imamo kot uspešno podjetje možnost, da dobro vračamo tudi družbi in okolju. Zato smo vsa naša dobrodelna dejanja strnili pod okrilje trajnostne pobude, ki smo jo poimenovali Ustvarimo boljši svet. Za naše družbeno odgovorne projekte smo v  letu 2014 prejelinagrado za družbeno odgovornost Horus, ki jo podeljujeta Inštitut za razvoj družbene odgovornosti (IRDO) in Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS), v letu 2015 pa smo se uvrstili med finaliste za nagrado Horus. Številni uspešni projekti, sponzorstva, donacije in podpora številnim drugim humanitarnim zgodbam nam dajejo navdih za nove družbeno odgovorne korake.