Dobrodosli pri Lidlu Slovenija

Smo eden največjih
in najuspešnejših trgovcev
v Evropi.

avatar1

O Lidlu

Smo uspešna trgovska veriga s prehrambnimi in neprehrambnimi izdelki, ki svojo dejavnost hitro in uspešno širi po svetu. Rezultat te izjemne širitve, ki nam je prinesla naslov najbolj dinamičnega evropskega trgovca, predstavlja največja mreža trgovin v 30 državah po Evropi in ZDA. Skupina Lidl je del skupine Schwarz in ima sedež v mestu Neckarsulm v nemški zvezni deželi Baden-Württemberg.

Lidl Slovenija je na slovenski trg vstopil leta 2007 s 15 poslovalnicami. Vse od vstopa na slovenski trg podjetje dosega izjemno rast in danes pozdravlja kupce v 52-ih poslovalnicah po celi Sloveniji.

Številne nagrade in certifikati, ki smo jih v preteklih letih prejeli, so potrdilo naše uspešnosti, zavzetosti in predanosti, da zagotavljamo le najboljše za naše kupce, naše zaposlene, poslovne partnerje in širšo družbo.

Lidl Slovenija prejemnik certifikata TOP EMPLOYER

Že drugo leto zapored nam je mednarodna ustanova Top Employers Institute podelila certifikat "Top Employer", s katerim nam potrjuje odličnost naših zavzemanj za zaposlene. Podeljeno priznanje tako Lidl Slovenija uvršča med najuglednejše slovenske in svetovne delodajalce. Certifikat »Top Employer« podeljuje uveljavljena mednarodna neodvisna ustanova s sedežem v Amsterdamu. Prejmejo pa ga podjetja, ki s svojimi izjemnimi kadrovskimi praksami, razvojnimi programi za zaposlene ter skrbjo za pozitivno in prijetno delovno okolje izstopajo v svetovnem merilu. Zato smo izredno ponosni, da smo ponovno prestali izredno strog in podroben postopek certificiranja. S tem smo pokazali, da v Lidlu Slovenija vseskozi ustvarjamo odlične pogoje dela, da so naši projekti inovativni, da skrbimo za karierni razvoj zaposlenih in da negujemo kulturo, ki temelji na skupnih vrednotah in povezanosti Lidlove ekipe.

Družini prijazno podjetje

DPP družini prijazno podjetje

V Lidlu Slovenija se zavedamo, da je usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja za zadovoljstvo naših zaposlenih izrednega pomena. Tako smo leta 2014 v okviru osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje, ki ga podeljuje inštitut Ekvilib, sprejeli 17 ukrepov, ki našim sodelavcem pomagajo pri usklajevanju dela in družine. Pri sprejemanju ukrepov smo izhajali iz predlogov, ki so jih v okviru raziskave zadovoljstva posredovali naši zaposleni. Sprejeli smo ukrepe, ki zajemajo organizacijo dela, razvoj kadrov, komuniciranje med sodelavci, ugodnosti za družinske člane in podobno. V letu 2017 je revizijski proces s strani Inštituta Ekvilib potrdil našo uspešno izvedbo vseh začrtanih ukrepov in nam podelil polni (modri) certifikat. Predvsem so pohvalili naše izredno koristne prakse in bogate programe za zaposlene. Glede na delovni proces in ostala podjetja v panogi smo tako po številu kot vsebini ukrepov pokazali visoko zavezanost pomenu usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja.

Ponovno med najboljšimi zaposlovalci v Sloveniji

Podjetje Dnevnik v mesecu marcu podeljuje nagrade najboljšim zaposlovalcem v okviru projekta Zlata nit. V kategoriji velikih podjetij smo se za preteklo leto ponovno uvrstili med finaliste. Osrednja naloga projekta Zlata nit je poiskati vrhunska slovenska podjetja, v katerih imajo zaposleni možnost realizirati svoje talente ter z njimi prispevati k uspehu. Uvrstitev med finaliste je dokaz, da nudimo stimulativno in zdravo delovno okolje, v katerem naši zaposleni motivirano in kakovostno opravljajo svoje delo.

SPORTO AWARDS 2016 - prestižna nagrada za naše sponzorstvo paraolimpijcev

Na regionalni konferenci športnega marketinga SPORTO AWARDS 2016 smo prejeli najvišjo nagrado v prestižni kategoriji Najboljše športno sponzorstvo za naše sodelovanje z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijski komite. Za našo sponzorsko zgodbo SKUPAJ V BITKI: PARAOLIMPIJCI IN LIDL SLOVENIJA (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite, prijavitelji: Lidl Slovenija, OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij, Mediodrom) smo nagrado prejeli v konkurenčno izredno močni kategoriji, v kateri so se zanjo potegovale izredno prepoznavne športne zgodbe tega leta. Žirija je med drugim dejala, da je bilo sponzorstvo zasnovano celostno ter povezano s poslovnimi cilji podjetja, izpeljava pa izjemno dovršena. Pohvalili so konsistentnost ter splošno integriranost kampanje in komunikacij, obenem pa vidijo dodano vrednost v dvigovanju ozaveščenosti o športnikih invalidih. Nagrada na Sporto nas je tudi avtomatično uvrstila na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«, ki bo februarja v Londonu.

Websi spletni prvaki 2016 v kategoriji družbena omrežja

WEBSI dan je epilog večmesečnega projekta Websi Spletni prvaki, ki Websi nagrade podeljuje na področju digitalnih presežkov. Letos so organizatorji zabeležili kar 123 prijavljenih projektov, na podlagi končnega seštevka točk, ki je bil sestavljen iz ocene strokovne in poslovne javnosti ter glasu ljudstva, so podelili tudi 20 nagrad. V kategoriji družbenih omrežij smo z upravljanjem Facebook skupnosti zasedli prvo mesto. V kategoriji posebni digitalni projekti pa drugo mesto z optimizacijo e-novic in lead generation aktivacijo. Nagrada je potrditev naše zastavljene strategije in smeri digitalnega komuniciranja, saj s sproščeno, neformalno in dvosmerno komunikacijo skupnost izobražujemo in ji nudimo vsebine z dodano vrednostjo, ki pa vključuje tudi aktualno ponudbo.

Lidl Slovenija dobitnik nagrade marketinška odličnost 2016 v kategoriji velikih podjetij

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. organizacijam, ki s (sodobnimi) marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti. Utemeljitev strokovne komisije za Lidl Slovenija, je bila naslednja: "Podjetje Lidl Slovenija je v eni izmed najbolj zahtevnih kategorij nagrade uspelo s prijavo na inovativen način pokazati njihovo marketinško preobrazbo in odlične rezultate primarno z osredotočenostjo na kupca in s poznavanjem njegovih potreb. Marketing je vezni člen vseh aktivnosti, osredotočenih na kupca in ključni spodbujevalec digitalizacije v odnosu do svojih strank. Pokazali so izjemno stopnjo razumevanja celovitega procesa nakupa ter se izkazali kot podjetje, ki ima sistematičen sistem merjenja učinkovitosti vseh aktivnosti in ga tudi uporablja za nadaljnje napredovanje poslovanja in gradnjo odnosa s kupci. Kot poudarjajo pri Lidlu Slovenija, je pri njih marketing vitalnega pomena za podjetje, saj so ustvarili in sooblikovali vizijo, poslanstvo in strategijo podjetja ter zastavili cilje, ki jih dosegajo z inovativnimi, drugačnimi marketinškimi aktivnostmi. Med temi lahko omenimo le nekaj bolj prepoznavnih: tematski tedni, kuharska knjiga, projekti, kot je Misija: najboljši nakup, JogurTEKA in podobno. Lidl Slovenija ima močno lokalno pojavnost in dobre prakse uspešno prenaša tudi v Lidlova podjetja na tujih trgih."

Velika nagrada DIGGIT 2016 za upravljanje Facebook skupnosti Lidl Slovenija

Nagrada je potrditev zastavljene strategije in smeri digitalnega komuniciranja, ki pa vključuje tudi sodelovanje z našimi kupci ter našimi oddelki. Strategija upravljanja naše skupnosti temelji na stalni, odprti in srčni komunikaciji, ki je usmerjena k potrošniku in grajenju odnosa z njimi. Skupnost izobražujemo, lajšamo vsakodnevne težave, nudimo relevantne vsebine z dodano vrednostjo in hkrati vključujemo tudi aktualno ponudbo. Izbrano vsebino komuniciramo sproščeno, neformalno, odkrito in predvsem v smeri spodbujanja odzivov in sodelovanja. Komunikacija poteka brez cenzure, s potrošniki pa tako gradimo dolgoročne odnose.

POMP Forum 2015: Lidlu Slovenija kar 3 POMP nagrade, med njimi VELIKI POMP

O Lidlu about več o nas

Na letošnjem slovenskem festivalu Pomp Forum, na katerem vsako leto podeljujejo nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga POMP, smo v Lidlu Slovenija prejeli kar tri nagrade. Nagrajeni smo bili za komuniciranje na Facebook strani Lidla Slovenija, nagrado za najboljšo tiskano revijo/časopis je prejela naša lanska revija Preprosto, strokovna žirija pa nam je podelila še najvišje priznanje – nagrado veliki pomp, za projekt leta na področju vsebinskega marketinga. Med 108 prijavljenimi deli je komisija najprej izbrala do največ 7 finalistov v posameznih kategorijah, nato pa med njimi za posamezno kategorijo izbrala zmagovalca. Za zgleden primer strateškega vodenja projekta vsebinskega marketinga, ki prejme nagrado veliki pomp, je strokovna žirija po lastni presoji izbrala Lidl Slovenija.

Projekt Lidlov mladi vinar nagrajen z nagrado za komunikacijsko odličnost PRIZMA

Na 19. Slovenski konferenci odnosov z javnostmi (SKOJ) smo za projekt Lidlov mladi vinar v kategoriji specifičnih komunikacijskih projektov prejeli nagrado za komunikacijsko odličnost PRIZMA 2015. Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.

Lidl Slovenija nosi laskavi naziv Superbrands Slovenija 2015/2016

superbrands slovenija

Mednarodna organizacija je Lidlu Slovenija podelila laskavi naziv Superbrands Slovenija za leta 2013/2014 in 2015/2016. Naziv prejmejo najboljše in najbolj prepoznavne blagovne znamke, ocenjevanje pa poteka pod strogim očesom strokovne komisije in je dopolnjeno z mnenji kupcev in priznanih poslovnih strokovnjakov. To pomembno priznanje je za Lidl Slovenija potrditev uspešnosti našega preteklega dela in obenem obveza, da bomo tudi v prihodnje izpolnjevali naše najpomembnejše poslanstvo – da vsak dan ponujamo najvišjo kakovost po ugodni ceni.

Lidl Slovenija je prejemnik nagrade za družbeno odgovornost Horus 2014

Horus družbena odgovornost

Podjetje Lidl Slovenija je v kategoriji velikih podjetij prejelo nagrado za družbeno odgovornost Horus 2014. Komisija je svojo odločitev utemeljila: "Nagrado podeljujemo, saj ima podjetje Lidl Slovenija dobro organiziran pristop k družbeni odgovornosti in podporo vodstva. Izkazano je veliko razumevanje pomena družbene odgovornosti, predvsem na področju dobrodelnih akcij in ustvarjanja delavcem prijaznega delovnega okolja. V poslovanje podjetja je vključenih več dimenzij družbene odgovornosti, na različnih nivojih, tako horizontalno kot vertikalno. Kljub temu, da je Lidl tuj koncern, izvaja lastne, Sloveniji prilagojene programe in aktivnosti na področju družbene odgovornosti. Med njimi izstopa trajnostna pobuda, poimenovana Ustvarimo boljši svet." V letu 2015 smo znova sodelovali v natečaju za nagrado in bili uvrščeni med finaliste.