Dobrodosli pri Lidlu Slovenija

Smo eden največjih
in najuspešnejših trgovcev
v Evropi.

avatar1

O Lidlu

Smo uspešna trgovska veriga s prehrambnimi in neprehrambnimi izdelki, ki svojo dejavnost hitro in uspešno širi po svetu. Rezultat te izjemne širitve, ki nam je prinesla naslov najbolj dinamičnega evropskega trgovca, predstavlja največja mreža trgovin v 30 državah po Evropi in ZDA. Skupina Lidl je del skupine Schwarz in ima sedež v mestu Neckarsulm v nemški zvezni deželi Baden-Württemberg.

Lidl Slovenija je na slovenski trg vstopil leta 2007 s 15 poslovalnicami. Vse od vstopa na slovenski trg podjetje dosega izjemno rast in danes pozdravlja kupce v 55-ih poslovalnicah po celi Sloveniji.

Številne nagrade in certifikati, ki smo jih v preteklih letih prejeli, so potrdilo naše uspešnosti, zavzetosti in predanosti, da zagotavljamo le najboljše za naše kupce, naše zaposlene, poslovne partnerje in širšo družbo.

Lidl Slovenija prejemnik certifikata TOP EMPLOYER

V letu 2017 in 2018 nam je mednarodna ustanova Top Employers Institute podelila certifikat "Top Employer", s katerim nam potrjuje odličnost naših zavzemanj za zaposlene. Podeljeno priznanje tako Lidl Slovenija uvršča med najuglednejše slovenske in svetovne delodajalce. Certifikat »Top Employer« podeljuje uveljavljena mednarodna neodvisna ustanova s sedežem v Amsterdamu. Prejmejo ga podjetja, ki s svojimi izjemnimi kadrovskimi praksami, razvojnimi programi za zaposlene ter skrbjo za pozitivno in prijetno delovno okolje izstopajo v svetovnem merilu. Zato smo izredno ponosni, da smo dve leti zapored prestali izredno strog in podroben postopek certificiranja. S tem smo pokazali, da v Lidlu Slovenija vseskozi ustvarjamo odlične pogoje dela, da so naši projekti inovativni, da skrbimo za karierni razvoj zaposlenih in da negujemo kulturo, ki temelji na skupnih vrednotah in povezanosti Lidlove ekipe.

Družini prijazno podjetje

DPP družini prijazno podjetje

V Lidlu Slovenija se zavedamo, da je usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja za zadovoljstvo naših zaposlenih izrednega pomena. Tako smo leta 2014 v okviru osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje, ki ga podeljuje inštitut Ekvilib, sprejeli 17 ukrepov, ki našim sodelavcem pomagajo pri usklajevanju dela in družine. Pri sprejemanju ukrepov smo izhajali iz predlogov, ki so jih v okviru raziskave zadovoljstva posredovali naši zaposleni. Sprejeli smo ukrepe, ki zajemajo organizacijo dela, razvoj kadrov, komuniciranje med sodelavci, ugodnosti za družinske člane in podobno. V letu 2017 je revizijski proces s strani Inštituta Ekvilib potrdil našo uspešno izvedbo vseh začrtanih ukrepov in nam podelil polni (modri) certifikat. Predvsem so pohvalili naše izredno koristne prakse in bogate programe za zaposlene. Glede na delovni proces in ostala podjetja v panogi smo tako po številu kot vsebini ukrepov pokazali visoko zavezanost pomenu usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja.

Štiri leta med najboljšimi zaposlovalci v Sloveniji

Podjetje Dnevnik podeljuje nagrade najboljšim zaposlovalcem v okviru projekta Zlata nit. Osrednja naloga projekta Zlata nit je poiskati vrhunska slovenska podjetja, v katerih imajo zaposleni možnost realizirati svoje talente ter z njimi prispevati k uspehu. Zahvaljujoč se glasovom zaposlenih in po mnenju strokovne komisije smo se v letih 2014, 2015, 2016 in 2017 uvrstili med finaliste tekmovanja Zlata nit za najboljšega zaposlovalca med velikimi podjetji. To dokazuje, da se dan za dnem trudimo prepoznati in ceniti talent svojih zaposlenih ter jim omogočiti stalen razvoj na osebnem kot službenem področju.

Lidlovi prostori spadajo med Varne točke

UNICEF-ove Varne točke so različni javni prostori, kot so lekarne, knjižnice, frizerski saloni, cvetličarne, trgovine in podobni javni prostori, kamor se lahko otroci zatečejo po pomoč, če se znajdejo v stiski. V Varnih točkah so prisotni ljudje, ki otrokom nudijo trenutno zaščito, pomoč ali zgolj nasvet v stiski. Od leta 2014 varno zavetje otrokom v stiski omogočamo v vseh Lidlovih poslovalnicah in v upravni stavbi na sedežu podjetja.

Lidl Slovenija izpolnjuje standarde za varno kartično poslovanje

V podjetju Lidl Slovenija že nekaj let našim kupcem omogočamo še varnejše plačevanje s kartičnimi plačilnimi sredstvi. Kot eden izmed prvih trgovcev v Sloveniji smo s pridobitvijo Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) certifikata to že v letu 2015 tudi neodvisno potrdili. V letu 2018 smo certifikat obnovili, s tem pa potrdili, da izpolnjujemo določene standarde za varno kartično poslovanje. Certifikat podeljuje organizacija SRC Security Research & Consulting GmbH.

Lidl Slovenija prejemnik zlate in srebrne nagrade SOF 2018

Nagrada SOF velja za eno najprestižnejših oglaševalski nagrad na mednarodni ravni. ​Zlato in srebrno nagrado SOF smo v letu 2018 prejeli za projekt Vrnitev izgubljenega avtobusa št. 10, ​ki smo ga ustvarili ob 10. obletnici Lidla Slovenija.

Websi nagrade za digitalne presežke v letih 2016, 2017 in 2018

WEBSI dan je epilog večmesečnega projekta Websi Spletni prvaki, ki Websi nagrade podeljuje na področju digitalnih presežkov. V letu 2016 smo v kategoriji Družbenih omrežij z upravljanjem Facebook skupnosti zasedli prvo mesto. V kategoriji Posebni digitalni projekti pa drugo mesto z optimizacijo e-novic in lead generation aktivacijo. V letu 2017 smo v kategoriji Inovativni digitalni projekti zasedli drugo in tretje mesto za kampanji Lidlovih 10 let in Lidlova Jogurteka. Leto 2018 je bilo še posebej pestro. Na prvo mesto se je uvrstil naš Poletni izziv s Hano - Facebook nanizanka v živo v kategoriji Dogodki in prosti čas ter Primer uspešne kampanje za naložitev mobilne aplikacije v kategoriji Posebni digitalni projekti. Drugo mesto je zasedel Lidl goes Fashion s Heidi Klum v kategoriji Dogodki in prosti čas in Facebook skupnost Lidl Slovenija v kategoriji Družbena omrežja. Na tretje mesto pa se je povzpel Dobrodelni dan z Blažem - Obrazi za dobrodelnimi organizacijami v kategoriji Družbeno odgovorni projekti. Nagrade so potrditev naše zastavljene strategije in smeri digitalnega komuniciranja, saj s sproščeno, neformalno in dvosmerno komunikacijo skupnost izobražujemo in ji nudimo vsebine z dodano vrednostjo, ki pa vključuje tudi aktualno ponudbo.

Lidl Slovenija prejemnik nagrade Diggit 2016, 2017, 2018

Nagrade Diggit so potrditev zastavljene strategije in smeri digitalnega komuniciranja, ki vključuje tudi sodelovanje z našimi kupci ter našimi oddelki. Strategija upravljanja naše skupnosti temelji na stalni, odprti in srčni komunikaciji, ki je usmerjena k potrošniku in grajenju odnosa z njimi. V letu 2016 smo prejeli veliko nagrado DIGGIT za upravljanje naše Facebook skupnosti. V letu 2017 smo v kategoriji Digitalne strategije prejeli veliko nagrado DIGGIT za projekt Lidlova JOGURTeka. V kategoriji Trgovina smo za projekt Lidlova JOGURTeka prejeli zlato nagrado DIGGIT. V kategoriji Izdelki in storitve za otroke smo za projekt Stikeez iz brezmejnega vesolja prejeli zlato nagrado DIGGIT. V letu 2018 smo prejeli Zlato nagrado Diggit za upravljanje Facebook skupnosti Lidla Slovenija.

Lidl Slovenija prejemnik nagrad POMP Forum več let zapored

O Lidlu about več o nas

Na slovenskem festivalu Pomp Forum vsako leto podeljujejo nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga POMP. V letu 2015 smo bili nagrajeni za komuniciranje na Facebook strani Lidla Slovenija, nagrado za najboljšo tiskano revijo/časopis je prejela naša lanska revija Preprosto, strokovna žirija pa nam je podelila še najvišje priznanje – nagrado Veliki POMP, za projekt leta na področju vsebinskega marketinga. V letu 2016 smo prejeli nagrado za najboljšo naslovnico revije Preprosto, prazniki 2015 ter posebno pohvalo v kategoriji najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih za Facebook. V letu 2017 smo prejeli nagrado za najboljšo oblikovno rešitev na področju vsebinskega marketinga za revijo Preprosto. Prejeli smo tudi posebne pohvale v kategorijah: Najboljša naslovnica za revijo Preprosto, pomlad 2017, Najboljši digitalni medij za Zdravka Lidla in Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih za Snapchat. V letu 2018 smo prejeli nagrado POMP za našo interno revijo Štacunar, POMP za posebne dosežke za Štacunarja, POMP za najboljšo naslovnico za revijo Preprosto in POMP za najboljši dizajn za revijo Preprosto.

Zlati Sempler 2018 za digitalno akcijo "Buy, Robot"

Za digitalno akcijo "Buy, Robot" smo v Lidlu Slovenija prejeli nagrado Zlati Sempler 2018 na mednarodni konferenci SEMPL Conference v kategoriji Najboljša uporaba podatkov. Z akcijo smo na inovativen način implementirali prepoznavanje kakovostnih Lidlovih izdelkov v captche na spletnih straneh. Z nagrado smo potrdili, da gremo v pravo smer postavljanja trendov na področju inovativnosti.

Velika nagrada za kampanjo s Tomažem in Emo

KIDS Conference spodbuja in nagrajuje PR&AD projekte podjetij, ki prispevajo dodano vrednost k odnosom do otrok, družine ter ustvarjanju boljšega okolja in prihodnosti za otroke.​ V letu 2017 smo prejeli veliko nagrado za PR projekt za kampanjo s Tomažem in Emo.

Nagrada Horus 2014 in Horus 2016 za družbeno odgovornost

Horus družbena odgovornost

V Lidlu Slovenija se trudimo, da vsako naše dejanje izboljšuje naš interni svet kot tudi svet, ki nas obdaja. S pozitivnim zgledom želimo vplivati na celotno družbo, saj smo skupaj najmočnejši. Naš trud k ustvarjanju boljšega sveta je potrdila tudi stroka, saj smo v letih 2014 in 2016 postali prejemnik nagrade HORUS, leta 2015 pa smo se uvrstili med finaliste za nagrado HORUS 2015 za projekt Ustvarimo boljši svet.

Zlata bonitetna odličnost 2016

Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi poslovnimi partnerji. Zlata bonitetna odličnost tako predstavlja nadpovprečno bonitetno vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti izkazujejo tri leta zapored. Nagrado smo prejeli za izvrstno poslovanje tri leta zapored.

SPORTO AWARDS 2016 - prestižna nagrada za naše sponzorstvo paraolimpijcev

Na regionalni konferenci športnega marketinga SPORTO AWARDS 2016 smo prejeli najvišjo nagrado v prestižni kategoriji Najboljše športno sponzorstvo za naše sodelovanje z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijski komite. Za našo sponzorsko zgodbo SKUPAJ V BITKI: PARAOLIMPIJCI IN LIDL SLOVENIJA (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite, prijavitelji: Lidl Slovenija, OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij, Mediodrom) smo nagrado prejeli v konkurenčno izredno močni kategoriji, v kateri so se zanjo potegovale izredno prepoznavne športne zgodbe tega leta. Žirija je med drugim dejala, da je bilo sponzorstvo zasnovano celostno ter povezano s poslovnimi cilji podjetja, izpeljava pa izjemno dovršena. Pohvalili so konsistentnost ter splošno integriranost kampanje in komunikacij, obenem pa vidijo dodano vrednost v dvigovanju ozaveščenosti o športnikih invalidih. Nagrada na Sporto nas je tudi avtomatično uvrstila na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«.

Lidl Slovenija dobitnik nagrade marketinška odličnost 2016 v kategoriji velikih podjetij

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. organizacijam, ki s (sodobnimi) marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti. Utemeljitev strokovne komisije za Lidl Slovenija, je bila naslednja: "Podjetje Lidl Slovenija je v eni izmed najbolj zahtevnih kategorij nagrade uspelo s prijavo na inovativen način pokazati njihovo marketinško preobrazbo in odlične rezultate primarno z osredotočenostjo na kupca in s poznavanjem njegovih potreb. Marketing je vezni člen vseh aktivnosti, osredotočenih na kupca in ključni spodbujevalec digitalizacije v odnosu do svojih strank. Pokazali so izjemno stopnjo razumevanja celovitega procesa nakupa ter se izkazali kot podjetje, ki ima sistematičen sistem merjenja učinkovitosti vseh aktivnosti in ga tudi uporablja za nadaljnje napredovanje poslovanja in gradnjo odnosa s kupci. Kot poudarjajo pri Lidlu Slovenija, je pri njih marketing vitalnega pomena za podjetje, saj so ustvarili in sooblikovali vizijo, poslanstvo in strategijo podjetja ter zastavili cilje, ki jih dosegajo z inovativnimi, drugačnimi marketinškimi aktivnostmi. Med temi lahko omenimo le nekaj bolj prepoznavnih: tematski tedni, kuharska knjiga, projekti, kot je Misija: najboljši nakup, JogurTEKA in podobno. Lidl Slovenija ima močno lokalno pojavnost in dobre prakse uspešno prenaša tudi v Lidlova podjetja na tujih trgih."

Lidl Slovenija nosi laskavi naziv Superbrands Slovenija 2015/2016

superbrands slovenija

Mednarodna organizacija je Lidlu Slovenija podelila laskavi naziv Superbrands Slovenija za leta 2013/2014 in 2015/2016. Naziv prejmejo najboljše in najbolj prepoznavne blagovne znamke, ocenjevanje pa poteka pod strogim očesom strokovne komisije in je dopolnjeno z mnenji kupcev in priznanih poslovnih strokovnjakov. To pomembno priznanje je za Lidl Slovenija potrditev uspešnosti našega preteklega dela in obenem obveza, da bomo tudi v prihodnje izpolnjevali naše najpomembnejše poslanstvo – da vsak dan ponujamo najvišjo kakovost po ugodni ceni.

Projekt Lidlov mladi vinar nagrajen z nagrado za komunikacijsko odličnost PRIZMA

Na 19. Slovenski konferenci odnosov z javnostmi (SKOJ) smo za projekt Lidlov mladi vinar v kategoriji specifičnih komunikacijskih projektov prejeli nagrado za komunikacijsko odličnost PRIZMA 2015. Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.